۱۳۸۹ مهر ۲۸, چهارشنبه

رهبر جمهوری اسلامی یا سیدخراسانی

تئوریسین های حكومت مذهبی ایران در تلاش هستند تا بطور آرام یك جریان فكری را در بین قشرهای مذهبی جامعه تبلیغ و القاء نمایند كه سید علی خامنه ایی همان سید خراسانی است كه مطابق روایات شیعه حكومت را به آقا امام زمان تحویل میدهد!
( عكس مقابل تصویری از آماده سازی برای استقبال از ورود خامنه ایی به قم می باشد كه امام جمعه موقت قم، در خطبه های نماز جمعه این شهر آن را استقبال از امام زمان دانست )
در حالی كه سید علی خامنه ای رهبر نظام جمهوری اسلامی اصالتن آذربایجانی است و فقط پیش از سال ۵۷ برای مدتها در خراسان ساكن بوده ، اكنون مدتهاست سیستم تبلیغاتی حكومت اسلامی در تلاش است تا بطور آرام و زیر پوستی این جریان فكری را جا بیندازد كه ایشان همان سید خراسانی در برخی روایات شیعه است كه پیش از ظهور امام دوازدهم شیعیان ظهور خواهد كرد !
مطابق این داستانها كه البته در قرآن كتاب مقدس مسلمانان به آنها اشاره ای نشده است و حتی تعداد كمی از علمای شیعه هم آن را قبول دارند ، "سید خراسانی" در یك جنگ آخر الزمانی همه نیروهای ضد اسلام را نابود میكند و و سپاهیان او دنیا را تحویل آخرین امام شیعیان میدهند . درنقل حكایت فوق بر سر این كه بعد از آن جنگ و پیروزی ظفرمندانه سید خراسانی چه عاقبتی خواهد داشت ، اختلافات نظرهائی وجود دارد.
اینكه این روایات تا چه حد درست است در تخصص علمای الهیاتی است . ولی به خوبی روشن است كه مقاصد سیاسی حكومت فعلی ایران نقش به سزائی در ترویج این افكار دارد . گویا مسئولان كشور اكنون به این نتیجه رسیده اند كه از تمایلات خرافه گرایانه مسلمانان باید به شكلی استفاده كرد و نیروی نهفته در آن را به نفع اهداف مشخصی آزاد نمود .
" اسلام" به عنوان دینی كه پیامبر آن مطابق نص صریح كتابش یعنی قرآن هیچ معجزه ای از خود نشان نداده است و معجزات را برای قانع كردن بی ایمانان نا كارآمد میداند"۱" ( سوره حجر – آیات ۱۴ تا ۱۶ ) ، همواره از سوی دیگر بر اساس منابع دیگرش یعنی سنت و اجماع ، بر خرافات پای فشرده است و حكایات و پیش بینی های عجیبی با تكیه بر نقل قولهای پیشوایانش در بین مسلمانان جا انداخته . البته اهل سنت و شیعیان هردو این راه را در مسیرهای متفاوتی پیموده اند .
تبلیغات پنهانی كه در چند سال گذشته در این زمینه انجام میشد و شبكه خبر مسیحیان فارسی زبان نیز چندی قبل درباره آن طی بررسی علل ساخته شدن " فیلم مسیح " به روایت جمهوری اسلامی بطور مفصل نوشت و نقد نمود ، اكنون با سفر رهبر جمهوری اسلامی به قم بطور كامل از پرده خارج میشود و باید به زودی عواقب و انعكاسهای آن را در سیاستهای داخلی و خارجی نظام اسلامی انتظار كشید . نظامی كه رهبرش امروز درقم بار دیگر تاكید كرد كه یك حكومت مبتنی بر مذهب و قائل به اختلاط دین و سیاست است .
"۱"در اسلام انجام هیچ معجزه ای به پیامبر اسلام بطور مستقیم نسبت داده نشده است هرچند در احادیث اسلامی مواردی نقل میشود یا در تفاسیر قرآن تعابیری مبنی بر انجام معجزه توسط محمد وجود دارد كه بین مسلمانان بسیار معروف هستند . آیات ذكر شده از سوره حجر نظر كلی اسلام درباره بی فایده بودن معجزه را بیان میكند كه در جاهای دیگر قرآن نیز به این مسئله پرداخته میشود . در این بخش از قرآن نوشته شده است : " اگر ما بر این كافران امتت دری از آسمان بگشائیم تا دائم بر آسمانها عروج كنند بازهم در انكار تو خواهند گفت كه چشمان ما را فروبسته و در ما سحر و جادوئی به كار برده است

هیچ نظری موجود نیست: