۱۳۸۷ آذر ۱۴, پنجشنبه

تهدید خانواده رفیق محمد صیادی توسط وزارت اطلاعات

در ادامه اعمال فشار در آستانه ۱۶ آذر: تهدید فعالان دانشجویی به زندان به جرم حضور در دانشگاه بوعلی سینا

خبرنامه بوعلی سینا: انتظامات دانشگاه بوعلی سینا در آستانه ۱۶ آذر در اقدامی جدید دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاههای همدان را به جرم حضور در محوطه دانشگاه بوعلی سینا تهدید به شکایت قضایی و زندان می کنند.

در ادامه پروژه انتظامات دانشگاه بوعلی سینا در ایجاد جو پادگانی در این دانشگاه، فعالان دانشجویی و دانش آموختگان دگر اندیش دانشگاههای این استان را به جرم حضور در محوطه های دانشگاه بوعلی سینا تهدید به شکایت غذایی، حداقل ۶ ماه زندان و برخورد انضباطی می کنند.
بنا بر این گزارش تاکنون چندین نفر از دانشجویان توسط نیروهای انتظامات مورد توهین و تحقیر قرار گرفته و تهدید به بازداشت و زندان شده اند.

قابل ذکر است، خانواده محمد صیادی دانشجویان همدان نیز در روزهای اخیر با تماس های نهادهای امنیتی و تهدید های امنیتی، همچنین توهین های گوناگون از سوی تماس گیرندگان دارای شماره حفاظت شده روبرو بوده اند.
بنا به شنیده ها وزارت اطلاعات در این تماس ها با خانواده چند تن از فعالین دانشجویی دیگر نیز ساده ترین معیار های اخلاقی در صحبت با افراد را رعایت ننموده اند و ماهیت واقعی خود را در تهدید به تجاوز، قتل و.... به نمایش عموم گذارده اند.

هیچ نظری موجود نیست: