۱۳۸۷ مهر ۷, یکشنبه

صدای رفقایمان در ایران را به گوش جهانیان خواهیم رساند!

موج سرکوب ، بازداشت و شکنجه فعالین داشجویی به ویژه دانشجویان آزادی خواه و برابری طلب در سال گذشته تحصیلی، شرایط سختی را به تمامی فعالین این جنبش تحمیل کرد. در این خصوص با توجه به تلاش گسترده ای که جهت دستگیری من، کاوه عباسیان از طرف نیروهای امنیتی به عمل آمد(این اعمال از تهدید اعضای خانواده تا حمله به محل زندگی و خانواده ام و تهدید جانی مستمر من و دوستا ن و رفقای دور ونزدیکم جهت معرفی کردن محل زندگی ام را شامل می شد) و همچنین بازداشت و فشار های وارده به من، بهروز کریمی زاده در طول مدت بازداشت و شکنجه ام در بازداشتگاه 209 وزارت اطلاعات در زندان اوین و ادامه تهدید ها و فشارها بر من و اعضای خانواده ام مبنی بر عدم انتشار حقایق دوره زندان و ممنوعیت هر گونه حضور وفعالیت سیاسی و نیاز به معالجات پزشکی سبب گردید تا جهت کاستن فشار های وارده به خود ، اطرافیان و رفقایی که بار این فشار ها را تحمل می نمودند،برای مدتی از کشور خارج گردیم.
این خروج فرصتی خواهد بود تا علاوه بر برداشتن فشار ناشی از حضور ما از دوش رفقا و خانواده هایمان ، بتوانیم نسبت به واقعیات رخ داده در یک سال گذشته به بیان حقایق،مشکلات و زوایای مختلف آن پرداخته و در جهت شناساندن جنبش آزادیخواهی و برابری طلبی ایران به جهانیان قدم برداریم .
صف اصلی مبارزه برای تغییر شرایط موجود را فعالین ومردمی تشکیل می دهند که در بدترین شرایط سرکوب،فقر،نابرابری،زندان و..... در داخل ایران در حال مبارزه و تلاش برای تغییر این شرایط می باشند، صفی که در دنیای سیاست رسمی امروز و رسانه ها دارای کمترین نمایندگان است . قدرت مبارزه جویانه ی این صف مردمی امری است که در روند بازداشت های گسترده 13 آذر سال گذشته به روشن ترین شکلی خود را به نمایش گذاشت چراکه اگر تلاش هزاران انسان مبارز و آزادی خواه و برابری طلب در داخل و خارج ایران نبود، رسانه های بسیاری قصد سکوت در برابر بازداشت و شکنجه بیش از پنجاه نفر از فعالین چپ را داشتند تا شاید بتوانند یکی از نقاط عطف تاریخی جنبش دانشجویی ایران که نشان از پیشروی اندیشه های چپ و رادیکال و آرمان طبقه ی کارگر داشت را بپوشانند یا تا آنجا که در توان دارند محدود و سرکوب نمایند. امید داریم و تمام تلاشمان بر این است که در شرایط و موقعیت جدیدمان بتوانیم نقشی در تغییر توازن قوای موجود در سیاست رسمی و امواج خبری داشته و صدای رفقایمان در ایران را به گوش جهانیان برسانیم .
در پایان لازم می دانیم نهایت تشکرو قدر دانی خود را به تمامی انسان های مبارز،هنرمندان،احزاب،سازمان ها و گروه های مختلف ایرانی و خارجی که به هر طریقی از ما حمایت نمودند اعلام نمائیم، هر چند احساسات ،عواطف وکمک های انسانی که از 13 آذر1386 نسبت به دانشجویان آزادی خواه و برابری طلب ابراز شده است با هیچ زبان و کلامی قابل بازگویی و تشکر نیست.
به زودی تاریخ و محل کنفرانس مطبوعاتی مان را به اطلاع عموم خواهیم رساند .

زنده باد آزادی و برابری

کاوه عباسیان و بهروز کریمی زاده

شماره های تماس :
کاوه عباسیان : 00447880666301
بهروز کریمی زاده : 00447549871689
http://www.azady-barabary.org/

هیچ نظری موجود نیست: