۱۳۸۶ اسفند ۸, چهارشنبه

رهبر جمهوری اسلامی ايران، آيت الله سيد علی خامنه ای، نقش محمود احمدی نژاد در تبديل برنامه اتمی کشور به آنچه که او آن را موفقيت بزرگی خواند ستود.
سه شنبه آيت الله خامنه ای، طی سخنانی که از طريق رسانه های دولتی پخش شد، گفت که مساله اتمی نمونه ای از پيشرفت های جمهوری اسلامی است.
رهبر جمهوری اسلامی نقش شخص احمدی نژاد در توسعه برنامه اتمی کشور را ستود، و از مقاومت رئيس جمهوری در برابر فشارهای بين المللی، که با هدف تعطيل آن صورت می گيرد، تقدير به عمل آورد.
دولت های غربی، با گفتن اينکه تهران هدف توليد بمب اتمی را تعقيب می کند، خواستار آن شده اند که جمهوری اسلامی فعاليت های اتمی اش را متوقف سازد. جمهوری اسلامی اين ادعا را رد می کند.
ديروز نمايندگان آلمان و پنج عضو دائم شورای امنيت سازمان ملل متحد آمريکا، بريتانيا، فرانسه، روسيه، و چين در واشنگتن گرد هم آمدند و پيشنهادی را برای وضع تحريم های جديدی عليه تهران مورد بررسی قرار دادند. آنها همچنين درباره تعيين مشوق هايی برای جمهوری اسلامی، در صورت ترک برنامه غنی سازی اورانيوم، مذاکره کردند.
احتمال تصميم گيري شوراي امنيت سازمان ملل در مورد تحريمهاي جديد زياد است.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

با درود به شما
قسمتی از مطلب جدید :
از همین لایحه جدید بگیرید تا شلاق زدن به کارگران به جرم برگزاری روز اول ماه مه ! و به قصد بی حرمتی و توهین به کارگران و عقب راندنشان ، تا پوشش اجباری ، تبعیض جنسی ، حقوقی ، قضایی ، تعیین سهمیه دانشگاه ، آپارتاید جنسی در کتابهای درسی برای دختران و زنان به جرم زن و درجه دوم بودن و به قصد گسترش قوانین شرعی و مردسالارانه اسلامی و خانه نشین کردن آنان ! از پرتاب محکوم به اعدام به جرم لواط و همجنس گرایی از کوه و بلندی بگیرید تا حکم اعدام برای کسی که بیش از سه بار مشروب خورده باشد ، تا حدود ، قصاص ، دیات ، تعزیرات ، مجازات توهین به مقدسات ، مفسد فی الا رض و معاند و ملحد خواندن ، دست و پا قطع کردن ، سنگسار واعدام هزاران زندانی سیاسی وفتوای ترور و قتلهای زنجیره ای و... (در وبلاگ)
و با آخرین اخبار از دانشجویان زندانی